uppdate

Oj,oj,oj här har det vart skrivstopp för länge nu..
har jobbat massa, och den lilla fritid som jag har haft har jag
försökt göra någonting roligt med.

Igår var jag ledig för första gången på nio dagar.
Jag och Rasmus sov hemma hos pappa och ställde
klockan på halv elva. Klockan elva kom mina små
syskon Tuva och Noah dit och vid ca tolv tiden drog
det av mot jogersö. Pappa och Ida på en cykel, Tuva på
en Noah på en och jag och Rasmus på en TAMDEMCYKEL..
Herre gud, det va en upplevelse må jag säga, oj,oj!
Men vi kom fram i livet och även hem.
Det blev mycket sol och bad, :) Mysigt må jag säga..

Men när vi kom hem var dety bara att duscha och byta kläder
för sen va det dags att hoppa upp på den där hemska cykeln
igen och trampa ut mot jogersö åter igen men denna gång
blev det minigolf med Tuva, Noha, Anna-Lena, Anna och Nisse.

Sen hade självklart klockan passerat åtta när vi skulle åka hem,
då har ju tempo stängt vilket bettyde att vi var tvungna att cykla
ner till ICA och köpa cigg.. Väl hemma va jag helt död men då
startade jag och älsklingen grillen, slängde på två köttbitar, hackade
sallad, gjorde en egen sweet chilli sås och kvällen var räddad! ;)

Nu har jag typ precis vaknat till liv och ska snart hoppa in i duschen.
Klockan fyra börjar jag jobba och vet ibnte om jag kommer att klara
av det i denna värme.. Men,men, vi får hålla tummarna ;)

Ha det så bra, lovar att skriva snart igen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0