trött

Jobbade igår men fick sluta klockan tjugo i tolv pga
att det inte var så mycket folk så jag behövdes inte :)
Gick ner och bytte om och gick upp och satte mig i baren
och drack en cider.. Sen gick jag vidare till Tellus och
mötte upp Sanna och hennes kompis.. Det va mycket
folk och varmt så jag var väl kvar där i typ en timma sen
gick jag tillbaka till O´learys och satte mig och drack en drink.
När det stängde hjälpte jag Fanny att duka och sen gick
hon och jag och åt kycklingrulle på kosmos och sen fick
vi skjuts hem av Jimmy och Samat.

Nu har vi vaknat till liv, ätit frukost och sitter och kollar
på tv.. Ska ta bussen hem om typ en halv timma. Då blire
en dusch och sen på med mjukiskläder för på schemat
idag står det barnvakt åt Noah :)

Jag och Rasmus har fjorton månader idag :) Lyckliga jag!
Forever and ever baby <3

Aja, nu ska jag umgås med Fny :) Ha det bra. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0