semester

På sista tiden har det vart mycket jobb..
Men trivs super bra med nya jobbet som servitris på
O´learys, så det  känns toppen :)

Va ledig igår och då blev det middag och bio med älsklingen,
den sista twilight va as bra :) Hehe..

Idag har jag setat med Carina på kumlins och fikat, mycket
trevligt om vanligt :) mycket skratt.. Vilket behövs ibland ;)

Nu ska jag betala telefonräkningen och sen göra mig iordning
för sen kommer Rasmus, Rikard och Anna hit, då ska det drickas
lite vin och sen ska vi vidare till O´learys.. Får se om vi kankse ska
vidare till tellus eller nått sen, får se vad vi känner för..

Imorgon blir det antaglingen sol och bad, ska ringa och höra med
Malin om hur vi skulle göra, Fanny skulle nog också med.. Haha om
hon pallar för idag ska hon provjobba på O´learys, så då jobbar hon sent..
Men,men det visar sig imorgon!

På söndag börjar jobbet igen, då på latte och sen måndag, tisdag på O´learys,
kankse onsdag också, får se.. Men,men nu måste jag fixa mig..

See ya, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0