jobb,jobb,jobb..

Hinner aldrig uppdatera nu för tiden :/
Jobbar hela tiden och om jag inte jobbar så
försöker jag utnytja min sociala sida genom att
umgås med min pojkvänn och mina vänner..
Har inte så mycket tid över till att sitta vid datan!

Denna vecka har jag vart en del på stranden :) Sköönt!
Vill att detta väder som har vart ska fortsätta och inte det
här som är idag, monligt och kallt, nej tack!

Nu sitter jag hemma hos Fanny, jag börjar jobba klockan
fyra och hon börjar vid nio. Ska sova hemma hos henne idag
också :) Hehe, va typ hundra år sen som vi hade sleep over ;)

Imorgon ska jag och älsklingen vara barnvakt till min lillebror Noah,
mysigt.. Undrar vad vi ska hitta på med honom så han inte blir uttråkad.
Aja, det visar sig..

Nu ska vi snart ta en promenad till ICA och köpa cigg..
Ha det så bra, hör av mig snart igen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0