pungsnö

usch, nu är jag trött på det här jäkla vädret..
så ska man till sälen på onsdag också där det e ännu
mera snö men där är det i alla fall mysigt med snö!
när vi kommer hem kan det fan ta och bli sommar igen,
är trött på kylan nu och den behöver inte komma tillbaka!

idag har vart en sån dag då det har vart lite upp och ner..
har vart lite trött så mitt humör har väl kankse  inte vart på topp
och mina känslor har väl kankse fått gå ut över andra lite, och
för det vill jag be om ursäkt för om någon känner sig träffad, sorry!!

igår fyllde malin hela 21 år och det firades med plankstek på OT
tillsammans med henne, ida och julia.. det var trevligt och framför
allt sjukt jävla gott, skulle kunna leva på plankstek! (a)

nu sitter jag här och fryser, usch!
ska plugga men känner att jag inte orkar det, och fattar
ändå inte frågorna.. ;o samhällskunskap suger!

btw, när man kliver innanför dörren hemma idag så va det som att
få en käftsmäll, stanken går inte att beskriva med ord.
det visade sig att det var kattmat som luktade och
stanken trängde in i näsan och fick mig att bli illamående,
fick kvälningar och var tvungen att besöka toaletten ;o fy fan säger jag bara!
att kräkas måste vara det äckligaste som finns!!! blääää..

aja,ska väl försöka göra någon nytta nu och sen ska jag lägga mig
i ett långt varmt bad och koppla av, förhoppnings vis med sällskap
av min man, hjärtat jag älskar dig så fruktansvärt mycket!


ha det bra, ciiaaao!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gillar ordet "pungsnö", jag HATAR snö.



2010-01-28 @ 19:05:59
URL: http://sanna.cangren.se
Postat av: aericsson

haha, ah håller med, det suuger verkligen!

2010-01-28 @ 19:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0