På gott & ont

denna vecka har vart mycket händelserik på både gott och ont..
har fått reda på saker som inte gjorde mig speciellt glad
men har även fått reda på något som gjorde mig mycket glad,
vilket är att den 24 mars ska jag på utlandspraktik i England
med treorna :) vilket betyder att jag inte känner dem alls som
kan göra att det kan bli lite stelt i början, men jag hoppas
på att det kommer att bli roliga tre och en halv vecka,
ah du läste rätt: tre och en halv vecka, oj,oj..
jag kommer sakna min älskling så sjukt mycket dem veckorna!
för inget är värre än att vara ifrån honom
:'( <3
men det kommerju bli en sån sjuk upplevelse så det blir någ bra.
hehe,aja nog om det..

igår var jag på Heron City med baby, Gustav och Elvira och kollade på
snabba cash, den levde verkligen inte upp till mina förväntningar,
vilket jag tyckte sög så jag har bestämt mig för att läsa boken istället!

annars så har jag gått i skolan hela veckan, vilket jag är så
galet trött på, men snart blir det ett litet break från det
för nu edet inte länge kvar tills jag, baby, Anna och Rikard
drar till fjällen! Tagga :) det ska bli så sjukt skönt att komma
bort ett tag, och med människor man verkligen tycker om också,
såna man inte måste anstränga sig med.. lajk it alot!
vill åka nu! :)

Jobbat idag också, vilket var jätte jobbigt för jag har så himla ont i min
rygg, tror jag ska dö :/ sen har jag mått lite illa nu i ungefär två dygn..
men nu ligger jag här i sängen med morgonrocken på efter ett
lågnt bubbelbad med tända ljus :) as skönt var det..
Ska snart sova tror jag så att jag är utvilad imorgon
för då väntar en ny arbetsdag.. imorgon kommer baby
hem från stockholm också, dit åkte han imorse så han
har ju inte vart borta så länge med i alla fall, det är så tomt utan han!
imorgon är det också våran dag, då vi har åtta månader :)
min kärlek till min prins går inte att beskriva i ord, han e mitt allt!

jag älskar dig Rasmus Tobias Burvall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0