fjädern i vinden har äntligen lyckats landa

gårdagen var lyckad och det gillar vi.
efter skolan blev det bowling med familjen burvall, mys!
sen blev det hem och träffa fanny, vi färgade håret på varandra,
något sominte är speciellt ovanligt. så här brukar det låta när fanny
kliver innanför min dörr:
peter: vad blire för färg?
jag & fanny: hahaha
aah, nästan varje gång, samma visa! hehe..
när vi varklara med färgningen vid typ halv tio
så började jag göra mig iordning, kläder, smink och hår.
blev sedan upphämtad av anna och rikard som var snälla
att köra im mig till stan, trevlig förfest hos våra stammisar på latte ;D haha
det mesta av kvällens samtalsämnen hade nog ett samanhang med
latte att göra.. men,men! så kan det gå med tre anställda på samma
jobb befinner sig på samma fest fullt med stammisar ;D haha!
sen blev det utgång, tellus.. det var faktist mycket roligt,
brukar inte vilja gå till tellus men igår var det riktigt lyckat!
förutom den där satans kön, höll bokstavligen på att frysa ihjäl ;o
som tur var blev det inte så..
efterfesten hölls också den hos våra lattebesökare, kom hem till
matilda vid halv fyra, fyra nån gång, svin trött! sen var det bara
att kliva upp i morse närklockan ringde.. ussssccch!

efter en dag på jobbet när man har haft ont i hela kroppen så tycker jag
att det skulle vara skönt med massage men icke för min man
e och spelar dataspel med sina vänner denna helg så om jag
har tur kankse jag kan smöra till mig massage imorgon! :)

nu e jag trött, vet inte om jag ska orka lägga mig i ett bad för e rädd att somna
och typ drunkna och dö så funderar på om det ska få bli en dusch istället, hmm..
ikväll ska jag göra absolut ingenting, kankse men bara kankse så ska jag titta
igenom lite läxor som måste lämnas in innan jag drar till sälen,
vilket jag ska på onsdag, längtar som feaaan! :)

aja, kankse skriver nått vättit senare.
ha det bra som fan, tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0