vinter sucks!

sitter här och är tokförkyld, detta har pågått nu i två dagar och
det slutar inte rinna ur näsan, usssch!
i onsdags jobbade jag, förkyld.
idag gick jag först i skolan sen jobbade jag, förkyld.
imorgon ska jag till skolan, förkyld..
är man inte duktig eller vad?!

imorgon kommer det antingen att bli middag med rasmus, anna och rikard
eller bio med rasmus, vill ju faktist se farsan :) den verkar skit kul ju..
vilket som blir skit bra för min del :) hehe, hoppas bara på en bra dag i helhet.
lördag och söndag jobbar jag så då blir det inte så mycket annat gjort
men sen är det lov och då ska man väl kankse försöka hitta på nått skoj.

aja, nu ska jag gå ner till baby för att krypa ner i hans famn och mysa
samtidigt som vi tycker synd om oss själva, för han e också sjuk..

men vi hörs när vi hörs, ha det bra.. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: mommo

Krya på dig min gullunge...ohhh så fin du är på kortet ....varma goa bamsekramar från mommo, saknar dig.

2010-02-18 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0