tankar...

tankar slutar aldrig att göra en förvirrad, jag mår inte speciellt bra nu..
allt känns konstigt, vet inte riktigt vart detta är på väg så svar på mina frågor
är nått jag önskar. hoppas av hela mitt hjärta att allt är som det ska!

sitter hemma och är förkyld, ont i halsen och trött en lördakväll.
att sitta hemma själv är något som inte är så där jätte bra för min
del för då tänker jag bara och när jag tänker så tänker jag bara på
en massa saker somm får mig att må dåligt.. usch, i hate it!

har jobbat idag och ska jobba imorgon med,
efter jobbet så ska jag till cicci, ska bara
mysa, snacka skit och säkert kolla nån film..



Rasmus tobias burvall, mitt hjärta min själ.
va fan skulle jag göra utan dig? helt ärligt,
du får mig att må så sjukt bra och jag kan inte
tänka mig ett liv utan dig vid min sida..
utan dig känns allting meningslöst och tomt.
ingen annan får mig att leé som du, ingen annan får
mig att skratta som du, ingen annan får mig att känna
mig hel som du.. my god, utan dig är jag fan ingenting!

saning från mitt hjärta, av hela min kropp och själ:
jag älskar dig och vill aldrig vara utan dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0