sälen

ååh, nu e det bara timmar kvar :) vill åka nu!
imorgon bär det av ca 07.00 då blir det först Eskiltuna till rasmus mormor
för att hämta nyckeln till stugan och sen bjuds det också på frukost :)
sen e vi påväg, det ska tydligen vara snöstorm imorgon så rikard
kommer få köra så försiktigt.. längtar bara tills vi kommer fram! hehe..

aja har precis packat klart, ska in till grannen och testa pjäcksor
sen ska jag och Bby laga mat och efter det e allt avbockat..

då är det enda som återstår av kvällen, inpackning i bilen
och finalen i paradise hotell, :) hoppas erika vinner!
Kristoffer och patrik gör inget heller om dem vinner med
fan om typ pontus vinner, då dör jag.. vilket skämt det skulle vara!

aja, skit samma.. snackar för mycket om ingenting känner jag..
kankse slänger in nått senare annars så får ni ha det så bra.
så låter jag er veta hur vi hade det när jag kommer hem..

sälen 2010, here we come! tagga,tagga,tagga..

puss och kram och nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0