ledighet

vad gör man igentilgen när man e ledig? ;o
jag har inte vart ledig på över sex månader..
har ju gått i skolan eller jobbat hela tiden, så har inte haft så mycket fritid
och så nu helt plötsligt har jag hela fyra dagar ledigt.. my god!
vet iaf vad jag ska göra på torsdag, då fyller älskling år så ska fira han
och sen på onsdag ska jag och baby gå på bio för då har vi faktist nio månader :)
men aso ah det va ju ifs ganska mycket att göra :P hehe..
aja, ska i alla fall hoppas på att jag kommer få jobba nått i veckan, i need the money!

idgår va jag med cicci, det var trevligt. kom nyss hem faktist..
innan jag åkte hem så gick jag till latte och fikade lite med sanna :)
sen gick jag till gina för att köpa en tröja men den satt inte så bra så
det fick bli ett par jeans istället, (y) hehe..

men nu ska jag hoppa in i dushen och sen ner till baby, som jag
inte har träffat på flera dagar..

men ni får ha det så bra, puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0