if i was a rich girl, nanananana..

sitter här och har ingenting att göra, it sucks..
var vart trött och seg hela dagen men nu, bara för att det snart
är läggdags så e jag helt plötsligt inte trött längre ;o

tänkte också informera om att bilder från sälen läggs upp inom kort ;D

imorgon är det skola och jar har sovmorgon.. börjar 12.20 med idrott
sen har jag info layout och sen slutar jag, typ 15.00 :) as najs..
efter skolan blir det nog en kaffe med fanny, för att snacka lite :)
sen blir det plugga, måste göra sånt som jag missade under dagarna i sälen..
men,men det e sånt man får ta när man ska iväg på äventyr :)

en anna sak jag vill upplysa er om är en låt somhar fastnat på hjärnan.
det va typ den enda låten vi lysnade på när vi åkte bil, för rasmus och
rikard lät 28an var och varanan minut.. och den låten är hero of war med rise against!
jag trodde att jag skulle varasjukt trött på den när jag väl va hemma men icke,
jag kan inte sluta lysna på den? besatt, kankse! elleh? ;D



min prins Rasmus Buvall är det bästa jag vet och jag älskar honom så sjukt mycket
vill aldrig vara utan honom för jag vill leva varje dag med honom vid min sida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0