en ledig dag

fan va underbart att vara ledig :)
idag vaknade jag upp brevid mitt hjärta, klockan kvart över ett!
helt sjukt, kan inte komma ihåg sist jag sov så pass länge.. oj,oj!
skönt var det i alla fall. när jag hade vaknat så kollade jag mobilen
och hade fått ett medelande av Carina :) fika? javisst ;)
gick hem från rasmus och gjorde mig iordning,
fick springa till bussen väl nere vid busshållsplatsen får
man ju så klart vänta i en kvart för att bussen e försenad,
då tänker man: nemen, va ovanligt, oxelösundsbussen e försenad?! ;o otippat!! not..
aja, väl inne i stan möter jag upp carina och vi går för att köpa en
födelsedagspresent till min älskling som fyller 19 år på torsdag :) hehe..

vi gick och satte oss på kumlins, jag lyxade till det med en tårtbit
och carina käkade varm kycling macka, hade jag inte vart dum nog att äta
frukost innan jag åkte in så hade jag med ätit en sån ;) as goda!!
där satt vi tills dem stängde, sen gick vi ner till coffehouse och drack
kaffe och snackade lite mer skit, :) alltid lika trevligt att umgås med henne..

haha, försten så träffade vi matilda och sanna på vägen ner till coffehouse
och sanna frågade om carina var min mamma ;D haha.. oj,oj!
jag lovar dig carina, så gammal ser du verkligen inte ut så gå inte och var deppig över det ;)
haha, det var lite roligt så från och med nu e hon min "lilla mamsen", hehe!

skulle lagt mig i ett varmt, avkopplande bad för ett tag sen men finner ingen ro till det :/
känner mig uppstressad men vet ej varför.. aja, skit samma! ska försöka koppla av lite..

nu ska jag i alla fall gå ner och ta något att äta, känner mig tom i magen
trots allt kaffe jag har hällt i mig idag!

hoppas på att få jobba nått i veckan också, måste ha pengar..

men jag kankse skirver sen eller så gör jag det imorgon, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0