varje gång är som den första gång vi sågs

Älskar låten längesen av Petter och Veronica Maggio, texten är så fin!



Ligger i sängen och tänker på livet, vad vill jag egentligen sen.. ?
Tiden bara rusar fram och nu är det faktiskt inte länge kvar tills skolan
är slut och ett riktigt liv ska påbörjas och jag har ingen anning om vad
som väntar mig, hoppas och önskar att vissa delar av mitt liv förblir som
dem är nu och att man kan uppleva nya saker tillsammans. Förvirrad av
alla tankar låter jag bara tiden gå och ser vart den tar mig!

Helgen väntar med jobb,mässa,jobb och jobb. Längtar tills jag och älskling
drar iväg på en paus från Sverige till ett varmare land med värme, shopping,
paraplydrinkar och bara har det bra tillsammans för en stund.

Nu ska jag invänta älskling som förhoppningsvis kommer strax, då blir det
att kolla på någon film, mysa lite och sova för imorgon ringer väckarklockan
klockan halv nio trots ledighet för att åka in och äta frukost med Anna innan
hon börjar jobba, då ska jag plugga och sen träffa Johanna innan jag börjar jobba.

Nu ska jag inte ta mer av er dyrbara tid, ha det bra. PUSS


Kommentarer
Postat av: mamma

Allt kommer ordna sig till det bästa gumman! Älskar dig!

2010-12-09 @ 21:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0