i think i need a break

Även fast jag vill jobba och tjäna pengar så tror
jag att jag skulle vilja vara ledig lite innan skolan
börjar igen.. Jag ska försöka fixa så jag kan få
vara ledig sista veckan på sommarlovet.. puuh!

Idag vaknade jag och hade ont i halsen, hes samt
huvudverk.. Det satt i sig typ halva dagen, sen släppte
det! Har vart hos momo idag och träffat henne lite för
på fredag åker hon tillbaka till Smålands skogar och
jobbar varje dag så kommer inte hinna träffa henne
nått mer tills nästa gång hon kommer upp hit..
Har vart med Fanny idag med :) ätit pizza och kollat
på the last song, älskar den filmen. Verkligen en film
som jag kommer kunna se om och om igen :) Hehe..

Nu väntar jag på att Rasmus ska komma hem från
fiskeriet så vi kan lägga oss och kolla på o.c :)
Men innan det, först en dusch..

Så vi hörs, ha det bra.. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnosen min :) de va så roligt att träffa dig, även om de bara va en kort stund...kanske kan bli en övernattning nästa gång?

Du behöver nog vila lite innan skolan börjar igen...

Kramen den goa från mommo...

2010-08-10 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0