ensamt

Nu har familjen dragit iväg till Spanien, ska vara en vecka..
Så nu sitter jag här helt själv, ska snart börja med maten så
den är klar när baby kommer hem från jobbet..

Imorgon är det praktik som gäller, roligt :)
Undrar vad jag kommer få göra denna vecka,
vi har fått läxor att göra på praktiken också.

Idag beställde jag studentmössa, mjukisar och ett chanpangeglass,
lite löjligt tidigt kankse men det är tydligen så det ska vara.
När jag får min inloggning tror jag även att jag ska lägga till
tröjan och ett par trosor :) Hehe.. Men får se, hinner nog ändra
mig igen tills dess.. Fan vill att den stora dagen ska vara närmre!!

Aja, nu ska jag plocka lite här men ha det så bra. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0