birthday mode

Jobbade igår, först sservering under buffén och sen va det jag och
fanny som plockade på golven, det va ganska lugnt men ändå nice..
Lillebror fick jobba i garderoben också :) hehe.
Kom inte hem fören vid fyra tiden för vi satt först kvar och pratade
lite efter jobbet och sen käkade vi :) 

Vaknade vid halv ett idag, såå skönt.. Tog en dusch och sen gick
jag hem till Malin, rökte och snackade.. Nu sitter jag här, ska snart
börja plocka lite i rummet och sen göra mig iordning för senare
bär det av till trosa för att fira Cicci för på måndag fyller hon arton år :)
Hoppas och tror att det kommer bli en mycket trevlig kväll.

Med det sagt så hörs vi imorgon igen :)
Ha det så bra, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0