solsken..

Gud vilket väder det har vart idag, skönt :)
Sovmorgon till tjugo över tolv hade man också, helt underbart!

Efter skolan blev det fika i solen med Johanna, Fanny, Kim, Marcus och Johan
på Caffe Latte, det var mysigt.. Sen gick jag och Johanna en sväng på stan
fanns dock inte så mycket att se, Johanna visade ett par skor på H&M som
hon vill ha och dom var riktigt fina så det tycker jag att hon ska slå till på :)

Imorgon ska vi ha mässa ela dagen, för vi har fått besök från Spanien,
Österrike och Litauen så det blir en massa företags persentationer och
affärer som ska göras företagen imellan :) Hoppas att det blir roligt..

På fredag är det valborg och då blir det föra hemma hos systrarna Cangren
och sen tellus, SMK och dans :) Övernatta hemma hos Johanna och eftersom
att man är ledig på lördagar nu för tiden så kan man ju sova ut och sen
blire så klart morgonmöte med kaffe med Johanna ;) Haha.. Kanske
orkar vi ta oss upp och gå och äta någonting också.. Men det visar sig!

Nu sitter jag hemma hos älskling men strax ska vi ner till pappsen
och mysa, idag är det DH :) som jag har längtat!!



Aja, jag kankse skriver imorgon igen om jag har tillgång till dator :)
Ha det så bra så länge, och njut av det fina vädret.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0