Leonardo da vinci project," Business Meeting"

Idag har det vart presentationer och handelsmässa hela dagen.
Det har vart en bra dag men det har också vart ganska segt för det har vart en del dötid..
Vi har besök från Österrike som har skor och vin som öfa företag,
Spanien som har kosmetika och Litauen som har smycken!
Min klass har Hellmanska Gården och andra hp klassen har Åhlens..
Många affärer gjorda idag och imorgon bjuds det på tuffis tåget och
en typiks svensk buffé med köttbullar, prinskorv, sill, lösviktsgodis
och självklart dem svenska ostkrokarna, MUMS!

Idag efter skolan åkte jag, Ramsus och Anna ner till Caffe Latte,
där blev det en vaniljlatte och kärleksmums :) mumsigt.. Rasmus
käkade toast och Anna en latte och chokladboll.. Sen blev vi upphämtade
av Rikard, först åkte vi och handlade och sen släppte vi av Rasmus
sen släppte dom av mig hemma.. Åt mat och sen har jag lekt med lillasyster
hela kvällen, nu ska hon sussa så jag passade på att sätta mig här :)
Jag e verkligen super trött så ska nog lägga mig tidigt idag..
Tror att jag kommer få sova själv inatt också, inte lika kul men Bby
hade mycket att plugga och jag borde också plugga, men orkar jag?

Snart är det fredag och det innebär party, längtar! Hoppas det blir grymt..

Nu ska jag inte uppehålla er mer, ha det så bra! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0