jag är hemma och jag lever

Hejsan allihoppa :)
Jag har inte skrivigt någonting sen jag kom hem för jag har haft fullt upp med
att umgås md min älskling :) Wiiihhoo..

Idag vad jag i skolan för första gången på fyra veckor, kändes lite så där..
Har ganska mycket att ta igen men fick i alla fall ett av arbeterna gjorde idag
när jag hade slutat och väntade på mötet med lärarna för att redovisa kvitton
och pengar från England.

Igår fick jag dessutom reda på att jag inte kommer ha kvar mina lördagar
på Caffe Latte, kul :o Men som tur var så har jag fått erbjudande att börja jobba
på Volym så där kan jag jobba på fredag, vila lördagar och jobba söndagar på
Caffe Latte.. Imorgon ska jag börja på Volym, då börjar jag klockan nio på kvällen
och jobbar till halv tre på natten sen hinner jag förhoppningsvis sova nårga timmar
för att sen gå upp igen och jobba på Latte.. Får hoppas att man inte är helt slut bara!

Idag efter skolan så drog vi ner på Latte och käkade sallad, mums!
Till efterrätt blev det också en kladdkakebit och kaffe :) Hihi..

Pissväder har det vart idag också, eller aso det började ju bra med lite
solsken och någorlunda varmt men sen började det så klart att regna så
nu när jag kom hem såg man ut som en blöt katt.. Usch!

Ikväll blir det att bara mysa med hjärtat, kolla på film eller nått.
Skönt som fan, och imorgon får jag sova ut, naaaaajs!
Imorgon är det också min och älsklings dag, elva månader :) <3

Aja nu ska jag dra, hörs imorgon igen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0