in englnad / fort. dag 20

Hemma från en kvällspromenad med Maria och Gabriella.
Lek i lekplatsen, gång längs vattnet, sång, skrik, fladdermöss, och framförallt skratt :)
Det var mysigt, och skönt.. Men nu sitter jag åter igen här vid datorn som alla andra
kvällar här i Colchester.. Snart blir det en varm dusch sen tillbaka till datorn,
kolla på något bra program och sen sova :) imorgon är det åter igen praktik..

Jag saknar min Rasmus så fruktansvärt mycket, det gör faktist lite ont.
Men på fredag får jag äntligen träffa honom igen, känns som att det
var en evighet sen, ska bli så himla skönt att få se honom igen :) <3

Ha det så bra, kankse slänger in ett god natt inlägg sen ;) PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0