in england / forts. dag 14 , i miss you so

när natten är kommen är det bara nio dagar kvar,
dagarna kommer dock att kännas som en evighet..
jag längtar verkligen hem, helt seriöst!
jeg vet att jag tjatar om det men kan inte rå för det,
hem till min säng, till svensk mat (hatar fet mat) USCH! innan älskade
jag det men nu känns det som att jag aldrig mer vill äta skiten igen!
jag vill hem till min underbara familj, mina vänner och min så efterlängtade,
underbara, älskade rasmus, fan det är helt sjukt hur länge vi har vart ifrån
varandra nu.. jag saknar allt med dig och kommer nog börja gråta av lycka
när jag får se dig igen där på skavsta när jag kommer hem..
åååh, hoppas verkligen att dagarna går fort nu.

I MISS YOU SO

gammal bild men också den första vi tog tillsammans.

du betyder allt för mig, vill aldrig vara utan dig för utan dig är jag ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0