in england / forts. dag 12

nu har vi precis vart iväg och hämtat samt ätit indisk mat, kyckling i curry med ris..
va inte det godaste jag har ätit men det dög i alla fall!

ska nog ut och ta en promenad sen, känns som att man behöver rensa huvet lite.
jag e trött på alla människor här, jag e trött på den här feta maten, jag vill hem
till det fina vårvädret som ni verkar ha där hemma, jag vill hem till min familj och
mina vänner men mest av allt vill jag hem till min älskade rasmus!!

aja, en cigg på det här, nått bra att titta på, choklad och cola..
tummen upp för tillfället! hör av mig senare, PUSS

bilder från igår

Köpte ett varsitt litet mars påskägg åt oss tjejor igår, närmare

än så kommer vi inte påsken i år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0