in england / dag fucking 25

Dag 25, ah ni läste rätt.. Jag skulle ha vart här i 24 dagar men icke,
vulkan jäveln på Island va tvungen att få ett jävla utbrott..
Det har händer liksom inte, vad fan har jag gjort för att förtjäna det här?
Jag vill hem till min familj och min pojkvänn!! helveeeete!

Idag fick vi äntligen sova ut, vakna av oss själva och inte nån väckarklocka!
Sköönt.. Igår va vi på Liquid, det va helt okej!
Idag är det solsken och blå himmel så vi ska till parken oh slappa.

Jag hoppas verkligen på tisdag, hoppas, hoppas, hoppas!
För nu e jag verkligen trött på skiten och vil heeeeem..

ha det bra, skriver senare. PUSS

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

ta vara på de sista dagarna. du vet ju att du kommer hem på tisdag, om inte en till vulkanjävel får för sig att få ett utbrott!

2010-04-17 @ 22:51:40
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0