in england / dag 27

Idag gick vi upp vid 11 tiden och åt frukost sen gjorde vi oss iordning.
Sen gick vi till bibloteket och skulle skriva ut våra biljetter till tåget
men när vi står där och jag ska bli medlem (för att ens kunna få
låna deras dator) så ropar dom ut i högtalarna att deras skrivare
på bibloteket är trasig, så jaha?! Vi blev ju inte förvånade om man säger så..
Så vi gick till Williams & griffin där Gabriella och Maria har praktiserat
och där fick vi skriva ut våra biljetter :) Känns as skönt att ha det gjort!!

Efter det gick vi och fikade på starbucks, vanilj latte.. INTE som hemma :(
Men,men det funkade.. Får ju Sannas vanilj latte sen när jag kommer hem..
Efter fikandet så gick jag och Maria en sväng på stan, köpte en sak till
min älskade mamma :) Hoppas hon blir glad..

Nu ligger jag och Gabriella här och spelar spel på hennes data, as kul ;)
Maria och Caroline drog nyss iväg och träffade Max som dom skulle på
bio med.. Om inte jag och Gabriella redan har vart och käka innan filmen
är slut så ska vi träffa Maria och Caroline sen och äta tillsammans,
det hade ju faktist var mysit med tanke på att det e ju den sista
absolut sista kvällen vi är här nu :)

Imorgon tar vi ett tåg till London vid 8-9 tiden sen klockan 12.57 så
går tåget till Bryssel, detta ska ta tre timmar och i Bryssel så kommer
det fyra minibussar och hämtar oss, den biten av hemresan kommer
att ta ca 12-15 timmar, eller något sånt :) Hemma på onsdag iaf, sköönt!!

Nu ska jag packa och lite sånt, ha det så bra, hörs sen! PUSS



Kommentarer
Postat av: JONNA

PUSSSSS. ses snaaaaart. hoppas hemresan går bra <3

2010-04-19 @ 19:15:41
URL: http://falkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0