in england / dag 27, god natt

SISTA NATTEN!
Ikväll gick jag, Maria och Gabriella och tog oss en var sin öl på en pub
här i närheten, trevligt trevligt :)

Ska spendera sista natten i samma säng som Gabriella här i Colhester.
Imorgon klockan nio så tar vi taxi till tågstationen och där efter ett tåg till
London, där vi ska möta upp alla andra och tillsammans ta ett tåg till
Bryssel där vi blir upphämtade i fyra minibussar och fortsätta resan hem.
Det lär ta ett par timmar, men hem kommer vi i alla fall!! LÄNGTAR..

Ska äntligen få träffa min underbara och efterlängtade pojkvän!
Den bästa som finns, den bästa på jorden, den jag älskar mest
och den personen som jag vill leva resten av mitt liv med!
Jag älskar dig Rasmus Tobias burvall!

Ni får sova så gott, och har jag tillgång till internet på tåget
så lovar jag att slänga in ett inlägg då men annars hör
jag av mig när jag är hemma igen och berättar om hemresan.
Sov gott och dröm sött läsare, PUSS

Kommentarer
Postat av: Mommo

välkommen hem gumman...kram å puss...

2010-04-23 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0