in england / dag 26

jaha, då var i alla fall tågbiljetter fixade ut i fall att flyget inte skulle gå,
vilket vi varken tror eller hoppas på för vi vill inte upp i luften med alla
dom där äckliga partiklarna!! usch,usch..

Det här har vart en vääääldigt lång dag för mig och Gabriella, först
sprand vi runt i hela Colchester och letade efter en resebyrå som kunde
sälja tågbiljetter från London till Bryssel, men icke! Det ända svaret vi fick överallt
var: Internet eller London, så ja, vi kände att vi ville ha våra biljetter så
en två timmars resa till London blev det. När vi väl har fått vägbeskrivningar
och så vidare till Eourostar, som dessutom var det ända stället man kunde köpa
biljetterna på bara för att det var det bolaget vi skulle åka med, aja bär vi hittade
dit så säger dom att det går inte att köpa biljetter direkt i disken utan man måste
boka biljetter online först!! :o fan, tänker vi.. Ett annat alternativ var att stanna kvar
på stationen och vänta tills halv sex imorgonbitti då alla andra ska ställa sig i kö för att
då öppnar disken och man kan köpa direkt på stationen, men fuck no!
Så vi åkte hem till Colchester igen och så fick älskade mamma hjälpa oss med köpet
av våra biljetter, nu ska vi bara skriva ut dom så är vi redo för hemfärd på Tisdag kl 13.00!!

Aja, nu har jag tagit en dusch, e sjukt trött och vill sova.
men först ska jag gotta med mig lite choklad, en cigg och lite facebook!

Ha det så bra, så hörs vi imorgon igen! PUSS


Föresten så vill jag ta bort Island från världskartan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0