in england / dag 22

Om två dygn är jag hemma i älskade sverige, i mitt älskade rum, i min
älskade säng med min älskade Rasmus :) Längtar så att det gör ont inom mig!
Vill hem nu, nu, nu.... SAKNAR RASMUS!

Praktiken idag gick väl bra, men imorgon är det sista dagen.. LAJK IT!!
Idag fick vi våra utvärderingar och vad ska jag saäga?
-kan liksom inte rå för att jag är så jävla grym ;)
nerå, men vi fick jätte bra, vilket kännes mycket skönt..
Lois, som va vår "mentor" är super gullig och sa att hon kommer
sakna oss, vi fick choklad och presentkort på M&S som tack för
att vi hade hjälp till där :) Hon är verkligen super söt..

Efter praktiken gick jag och Gabriella och fikade på starbucks, alltid lika trevligt :)
Drack vårat caffe, rökte ciggaretter och snackade..

Nu sitter jag återigen här vid datan och tråkar!
Ska snart hoppa in i duschen, äta middag som idag blir
baugett med philladelfiaost och vindruvor! :)
Sen blir det att skriva lite mer på turismen..

Skriver sen, ha det bra så länge! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0