in england / dag 22, sova

Vart en mysig dag idag.. mycket skratt, blir lätt så med Gabriella i närheten, gillart! :)
Fick turismen klar också, mycket duktig jag är..

Imorgon är det torsdag vilket innebär sista dagen på praktiken, skönt..
Sen är det packning, väga väskor, kolla hur mycket kläder man måste ta på sig
inför hemresan så det inte blir övervikt i väskorna och bara chilla för
på fredag åker vi hem, är hemma i Sverige vid halv fem på eftermiddan,
jag finner inte ens ord som kan förklara hur skönt det ska bli att komma hem!

Aja, nu ska jag lägga mig til rätta för att sussa kudden.
Ha det så bra, god natt och sov gott! Hörs imorgon igen, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0