in england / dag 21

Oj,oj nu är det verkligen inte många dagar kvar ;) me lajk..
På fredag e jag hemma i älskade Sverige, i mitt älskade rum med min älskade Rasmus!

Praktik idag, fan va det inte var roligt, fick bara flytta runt massa strumpbyxor
som vi dessutom redan hade vart vid förra veckan och fixat med, men dom på M&S
verkar fan aldrig kunna bestämma sig var dom ska ha saker.. För idag fick vi bygga
nya hyllor som allt skulle flyttas över till, :O aja, skit samma nu är det bara två dagar kvar!

Efter praktiken gick till Starbucks och drack kaffe och sen en sväng på stan,
Maria och Gabriella letade efter bikini för just nu är dom på badhuset och
jag och Caroline sitter här på rummet med våra datorer, har precis käkat middag,
idag fick det bli baugett med philladelfiaost och grillad kyckling! MUMS!!
Ska snart ta mig en varm dusch och sen finslipa min turismläxa..

Ha det så bra så länge, skriver senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0