in england / dag 19

Bilder från igår i London finns i det tidigare inlägget!

gud vad lång tid det tog att ladda upp alla bilder över allt,
internet fuckade upp sig mer än en gång ;o my good, men nu
e det klart i alla fall, det är bara Marias bilder kvar att lägga
in på datorn nu.. Tror hon kommer snart :) hehe..

Idag har det vart riktigt mysigt, vi vaknade och gick upp för frukost
klockan tio sen upp på rumen, till datorerna.. Efter en stund bestämde sig
jag och Gabriella oss för att gå ut och gå, mycket skönt i solen :)
Efter en sväng på stan, kaffe på starbucks och trevligt prat så
bestämde vi oss för att gå och köpa vindruvor och en baugett för att
sen gå och lägga oss i solen i parken och mysa :) sen blev det också
en promenad genom parken när vi skulle hem. Mycket, mycket trevlig dag :)

Nu har jag precis duchat och ska snart sova tror jag, är jätte trött
men vet inte om jag kommer kunna sova. Jobbigt! :/

FYRA DAGAR KAVR!! <3

ha det bra, hörs kankse sen eller imrogon. Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0