in england / dag 17

praktiken idag gick sjuuuukt segt.. har vart skit trött hela dagen
försov mig i morse också :/ carro väckte mig tio över åtta..
men efter jobbet gick vi en sväng på stan sen gick vi
och käkade mat på café rough, mums!!

nu har jag lagt nya ljusa slingor i carros hår, det ser bättre ut
men är dock väldigt slitet :/ usch, stackare.. men så kan det
gå när man ska hålla på och exprementera så där..

har duschat och nyss pratat med min underbara rasmus,
saknar han så sjuuuukt mycket men det e bara en vecka kvar nu :)

ska platta håret och sminka mig nu för ikväll blir det vår sista
vistelse på Liquid, hoppas på en bra kväll trotts fattigdom!
och imorgon blir det London! wiiiie :)

hör av mig senare eller imorgon när vi kommer hem från storstaden..
ha det bra så länge, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0