in england / dag 15

har precis försökt mig på en powernap..
kollade på två avsnitt av bella & tyra show, slumrade till
men kunde inte soma helt :/ men det va i alla fall skönt..
men hoppas jag kommer kunna somna tidigt idag!

har ätit lite jordgubbar och vindruvor, mums!
snart ska jag äta min baugett med philladelfia ost
skulle igentligen äta sallad idag, men är inte sugen :(
vill ha svensk mat, typ mammas potatisgratäng, ååååååh!

ikväll igen komer vi att sitta vid våra datorer och luffa,
kolla på nått, typ halv åtta hos mig eller guldfeber och sen sova.

ni kommer säkert bli tokiga på mitt oändliga tjat om ramsus men
pratade nyss med honomi telefonen, saknar han så galet mycket.
känns som att det var en evighet sen vi sågs :( vill hem till han nu!!

I LOVE YOU!


skriver sen, ha det bra så länge, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0