in england / dag 13, sov dags

den här dagen har vart sjukt lång..
är fortfarande jätte förkyld och hostar som en tok,
inte nog med det så har jag ont i huvet hela tiden också för
att jag e så snorig :( usch, pallar inte..
och helt seriöst, det är jätte trevligt och roligt här
men jag vill verkligen hem.. jag är trött på att äta den här skräpmaten,
seriöst, mc´donalds nästan minst en gång om dagen i tretton dagar :o usch!
det kankse är två eller tre dagar som vi inte har ätit där men va faaan?!
det e fan äckligt och inte nog med det så äter man chips eller godis nästan
varke kväll också för att man e sugen eller hungrig, blir fan diet när jag kommer
hem.. ska fan leva på vatten och bröd, kankse unna mig frukt ockkså.
jag vill hem till min underbara familj och mina älskade vänner, mest av allt
vill jag hem till min baby som betyder allt för mig!
saknaden gör ont och det är hela tio dagar kvar ;o my gooood..

nu vill jag bara dra täcket lver huvet och sova, upp och jobba imorgon, äta,  röka och åter igen sova..
och köra på samma rutin hela veckan, i helgen blir det som sagt London sen återgår jag till samma
rutin ännu en gång så att tiden går snabbt.. SAKNAR SVERIGE!!

nu ska jag sova, ha det bra.. skriver imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0