In england / dag 12

JAG VILL HA EN VANILJ LATTE FRÅN STARBUCKS!!

Colchester måste va staden som gud glömde vad gäller sol.
att få lite uppmuntrande sol skulle inte alls skada nu kan jag lova er..

idag kommer det inte hända mycket inte, hade mest tänkt att bara slappa
och vila upp sig, för imorgon börjar praktiken igen.

förövrigt så har jag hemlängtan :( men vi har vart här i tolv dagar så det
innebär att det bara är tolv dgar kvar.. hoppas att den här veckan går fort
för på lördag har vi planerat en ny tripp till London då vi ska åka och se big ben,
besöka madame tussauds och åka i London eye. hoppas på kanon väder då också
för om det inträffar så blir det en trevligt piknick i St James´s parken :)

vill också medela folket om att Carro har smitatt mig, jag har blivigt jätte förkyld nu
och har en super jobbig hosta. så nu sitter vi här vid våra datorer, snorar och hostar..
Hoppas det försvinner snabbt, hatar att vara sjuk!!

nu ska jag nog göra som igår att jag ska kolla på nått bra program eller
på en film på datan, ha det så bra.. jag skriver sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0