In england / dag 11

jag e förskyld och hostar.. :/
carro har smittat mig, men det blir väl lätt så med tanke på att man bor
i samma rum och sover i samma säng.. aja, förkyld kan man i alla fall
leva med, papper finns alltid.. hade inte pallat feber!

vi gick upp för drygt en timma sen och åt frukost, drack mycket juice, en kopp
te´e och orkade dock bara äta en macka..

idag regnar det som vanligt :( lite sol skulle uppskattas!!
solen gör att man känner sig mycket piggare och vill hitta på mer
medans regnet får en att känna sig deprimerad och att man bara vill
ligga inne och dra täcket över huvudet och dröma sig bort till en
varm och solig plats.. usch,usch men nog om det!

nu ska jag nog lägga mig ner och kolla på något program på datan,
ha det så bra så uppdaterar jag senare. PUSS


nårga bilder från gårdagen











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0