In england / dag 10

hallå du..
fick äntligen igång mitt jävla snopp internet, det har kronglat hela dagen!
idag gick vi upp vid tio och käkade frukost sen chillade vi typ i två timmar,
sen bestämde jag,corro och gabriella oss för att gå på stan. vilket inte
e mycket att se, känns som om att man har sett allt tusen gånger..
satte oss också på Starbucks och drack vanilj latte, mums!

carro hittade iaf tillsist en as fin tröja som ska ingå i hennes outfit för kvällen..
själv har jag ingen anning om vad jag ska ha på mig ;o
den största frågan varje dag är: vad ska jag ha på mig?!
ångrar att man tog med sig så mycket vardagskläder, man kunde bara ha
tagit med sig festkläder med tanke på att dom dagarna vi har praktik så har
man ju ändå bara på sig dom fula kläderna.. aja, skit samma, thats life!

nu ska vi bara chilla i ett par timmar.. skönt!!
idag blir det nudlar till middag, gillart! billigt och bra..

aja, nu ska jag typ kolla nått program på datan eller nått..
skiriver sen eller imorgon, ha det bra. PUSS

bilder från gårdagen



















med det tackar man för igår och hoppas på en bättre kväll idag.


Kommentarer
Postat av: Silja

Ställer mig lite undrande efter att ha läst din blogg. Vad gör ni för att ta egna initiativ och visa att ni kan utföra arbetsuppgifter? Har ni börjat med era skoluppgifter? Tiden går. Hoppas att du använder tiden som är kvar och "upplever" england och inte bara festar bort den. /Silja

2010-04-02 @ 23:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0