Ur funktion

Hjärnan känns ur funktion!
Usch, jag e allt bra trött på skolan, känner att jag inte orkar mer.
Men,men det e bara att stå ut antar jag.. Den dödar mig!

Känns som om det enda jag gör här e att klaga, fy på mig..

Men har ju nytt jobb så på den fronten ska man icke klaga, :)
Alltid bra med lite extra cash som rullar in.

Nu har jag städat mitt rum, ska väll ta en titt på läxor som ska göras också.
Men mest av allt vill jag bara att det ska bli kväll/natt så
jag kan få gå hem till baby för att mysa & sova <3


Rasmus du kom in i mitt liv & gjorde en positiv vändning.
Du e bland det bästa som har hänt mig, jag vill ha dig vid min
sida hela tiden, utan dig känner jag mig inte hel.
Du ger mig värme, du ger mig ljus, du e min värld.
Du e det bästa jag vet & jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Londy

Puss puss gumman..

från mommo..L..

2009-09-10 @ 19:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0