tröttirreteradsurochbesviken

Dagen började ju iallafall bra, vaknade upp brevid rasmus.
Sen kom man till skolan & tappar humöret nästan på en gång,
brandalarmet gick så blev ännu mer irreterad.
Efter skolan gick jag & hämtade ut passet, sen följde jag med
Anna till JC så hon kunde hämta sin jacka, efter det kom Rikard &
hämtade upp oss så begav i oss hemmåt.

Nu sitter jag här och måste göra min uppgift i psykologin som egentligen
skulle vart inlämnad idag med som jag måste lämna in på måndag
& det kommer nog gå jätte bra med tanke på det humöret jag e på.
fanocksåhelevetsjävlaskit!!

Trött på saker runt om kring, mest små skit med som kan bli
till en så stor grej.. hade det inte vart sagt på det här sättet så
hade jag inte brytt mig, det som gör mig mest irreterad
är när folk inte tänker innan de säger något, så tänk!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0