Sagoland

Igår följde jag med min Cecilia hem till trosa.
Vi ba tjillade, najs som fan.
Så skönt när man e med dig, man behöver inte anstränga sig.
Tack för att du finns bibi <3

Idag var en sån dag som man egentligen inte orkar.
Skoladagen var fruktansvärt seg & bara almänt jobbig..
Men efter skolan drog jag, tanja & rasmus ner på stan,
jag & tanja mötte upp ellen - satte oss på caffé latte
& baby gick för att klippa sig, när han kom tilbaka så var
han ny klippt & fin, desutom var han hungrig så vi åt
en varsin toast :) mutcho gott.. hehe!
Nu ska vi snart dra iväg & träna o sola
sen ska vi hem till pappa och bara mysa, åh längtar! :)

Jag älskar Rasmus Tobias Burvall..
Mitt hjärta, min själ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0