I´m that girl..

Im not to mess whit, lets just get that clear!

Inatt sov Cecilia hos mig, mys :)
Vi hade sovmorgon också, mycket skönt. Började kl tio
sen hade jag hål drygt två timmar, lite segt..
Efter skolan åkte jag ner till stan & träffade Sofia,
vi gick & satte oss på Huldas, tog en fika!
Det är dock inte ofta det händer men när det händer e det mycket mysigt <3
Sen mötte jag upp baby & tog bussen hem, har precis slingat hans hår..
Ska strax ner till pappa, kolla på idol, mysa och sova.. Love it!

Imogon e det fredag & helg vilket betyder ingen skola :) så skönt..
Men ingen vila blir det iaf för på lördag ska jag & Cecilia servera
på ett bröllop i trosa från kl två på dagen till tio på kvällen.
Sen på söndag morgon blire att stiga upp tidigt för då ska
jag sätta mig på en buss till Nyköping för att jobba på Caffe Latte.
Massa jobb, ingen vila men,men det blir pengar iallafall & det kan
behövas, för nu ska jag sätta mig & kolla lite resor :)

Aja, ha det bra.. Smell ya later bitches! ;D


Förövrigt så älskar jag rasmus burvall så otroligt mycket.
Du e det bästa som finns, utan dig e jag ingenting!

You´r my star up in the sky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0