hold on

idag tog jag mig lite sovmorgon, åkte till skolan vid 10 med baby.
efter skolan gick jag till caffe latte med ellen och fikade, mys..
Rasmus och Ante kom och gjorde oss sällskap en liten stund &
sen gick vi till bussen. Då åkte jag hem till pappa en stund,
myste lite med Ida & sen bjöd dom på mat, mums..
Nu sitter jag hemma, baby kommer snart & då
ska vi kolla på idol, woohoo! lajk it..
Sen blire mysa & sedan sova för imorgon e det
världens bästa dag, nämligen fredag & i o med det helg ;D
fast ska jobba både lördag & söndag så så mycket ledigt
blir det ju inte, men därimot blire pengar som rullar in.. hehe, love it!

Aja, ska inte bubbla mer nu, ha det bra.. Peace out bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0