Fredags mys, nanana..

Skoldagen gick sjukt sakta, :( och nu e jag trött..
Men det får man ju inte vara, ingen vila, bara stress & jobb..
Ska snart hoppa in i duschen & sedan sätta igågn att packa
för idag ska jag & baby bege oss ut till Mickis för att umgås
med henne & Martin, typ bara mysa :)
Sen imorgonbitti så ska jag sätta mig på en tidig buss
in till stan för att jobba.. Efter jobbet ska jag & Anna
bege oss till trosa för att mysa med Cecilia <3
Sen så ska jag åter igen ta en tidig buss tillbaka till
Nyköping för att jobba.. Kommer jag orka? hmm, det visar sig!
När jag kommer hem på söndag efter jobbet blir det ingen vila då
heller för då ska det pluggas, :/ oj,oj.. Sombody help me.
Men får ju träffa bebis & mysa med han på söndag också
så det är ju bra det :) nått som förgyller dagen <3
Sen är det åter igen en vecka i skolan, usch..
Vill åka bort nu, låångt bort, till en strand, till paraplydrinkar,
till värmen & till avkoppling, läängtar! :)

Aja, finns ingen tid att förlora, see ya!
Tjing

 

Jag älsakr in prins mest av allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0