090913

 



Äntligen hemma efter en lååång helg.
I fredags åkte jag & baby hem till Mikaela & myste med henne & Martin.
Sen jobbade jag på lördagen & efter jobbet kom Harry, Anna & Rasmus
& hämtadde upp mig sen bar det av mot Trosa. Där släppte våra Prinsar
av mig & Anna, för vi myste med Cicci hela kvällen.
Åt tacos, slappade i soffan och kollade super bra filmer :) <3
Imorgon börjar skolan igen vilket betyder nya tag..

Nu ska jag strax äta mat, duscha & sedan mysa med min prins
som  förövrigt jag älskar mest av allt i hela denna värld!

Ha det bäst, tjing


Kommentarer
Postat av: Londy

Hej min söta lilla tös...saknar dig...pöss på nosa...

2009-09-16 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0