världssämst-på-att-lägga-in-nya-inlägg.nu

det e jag det.. herre gud!
men det finns så lite tid, har ingen fritid ju :/
Skolan hela veckorna, försöka träffa vänner så gott det går,
slut när jag kommer hem. Sen på helgerna så e det jobb som gäller
& sen samma sak där, försöka hinna med att civilisera sig
men är sjukt trött på kvällarna.. jeeeses!

aja men som ni förstår så händer det inte speciellt mycket i mitt liv
skola, jobb, vänner & baby. blev erbjuden av malin att följa med till
norrk i lördags för att kolla på busta rhymes, det hade vart så sjukt roligt
fan också, men då hade jag inte kommit hem fören typ fem på morgonen
så kände mig inte så sugen med tanke på att jag började jobba kl elva.
fan då, hade ju vart skoj. men,men.. life goes on!

nu sa jag hoppa in i duschen och bli människa igen
för snart kommer baby hem från sthlm :)
ska bara mysa& sova.. för imorgon e det skola igen, usch!

aja, ha det bra hörrni ;)
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0