this long distance is killin´ me

vill att baby ska koma hem nu :(
känns som en evighet kvar tills jag får se honom igen..


så här på min lediga dag ringde väckarklockan kl 09.30
då var det bara att kliva upp för att hoppa in i duschen,
smink, hår, kläder och sen bege sig mot bussen.
på väg ner till bussen kör babys mamma upp brevid mig
och erbjuder mig skjuts in till stan, why not ;)
kruxset var att jag inte fick tag på fanny som satt på den
bussen som jag skulle hoppat på så jag hoppades bara på att
hon inte hade vart dum nog och trott att jag hade missat bussen
och själv hoppat av, och smart nog som hon e så gjorde hon inte det ;) good
för jag satte mig i busshållsplatsen och väntade och där kom hon med bussen..
vi begav oss upp mot stan, först fick det bli H&M, där jag köpte ett linne och
en söt tröja, :) mycket nöjd.. sedan gjorde vi resten av stan men hittade inget
mer intressant, joo föresten, fanny köpte ett hårsränne.. lite avis på att
hon kan ha ett sånt i sitt hår men inte jag för jag har för tunt och livlöst hår :(
annars hade jag gärna velat haft ett själv. hehe! vi mötte upp tanja och begav os
ner mot Kaffe Latte, där satte vi oss och drack kaffe (hungrade nästan ihjäl) i
väntan på att johan skulle komma, tillslut kom han så och vi käkade..
där satt vi till ungefär kl 3 så det blev väl drygt 3 timmar.
jag och fanny tog bussen till oxelösunds centrum - ung.mottagningen..
tog mig äntligen dit för att få nytt recept utskrivet.
sen tog vi åter igen bussen, hem till mig.. då satte vi igång att färga mitt hår,
så nu e jag röd hårig igen, i lajk it.. mycket mer än så gjorde vi inte, vi snackade
mest skit och kollade på DH, nu sitter jag här i min ensamhet åter igen..
ska snart sova och ladda inför en lång arbetsdag imorogn!

aja, nu har jag fått skriva av mig lite.
ha det bra, tjing!

ps. i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0