you turn me on..

seg dag i skolan idag, men efter skolan blev det caffe latte,
inte speciellt ovanligt, känns nästan som om jag bor där,
jobb på helgerna och fika resten av veckan ;o men,men..
när jag åkte hem gick jag först till min baby för att
umgås lite för han hade mycket plugg idag så vi kunde inte ses
senare, så så fick det bli.. nu sitter jag här hos min mor,
ska snart packa för att bege mig till min far där
jag ska vara nu under veckan..
hade föresten redovisning av min engelska bok idag,
som jag för övrigt inte hade läst ut men det gick
bra iallafall, nöjd.. så det var ju skoj!

men nu ska jag dra mig till pappsen,
ha det gött.. Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0