uhuu

mig tycka så synd om mig själv..
vill inte sova själv, it sucks donkydick!

idag började skolan igen, suck..
efter skolan drog vi ner på stan och satte oss på caffe latte,
tack till er som var med, det var mysigt..
satt mest och snackade skit och käkade, haha!
sen gick jag, tanja och matilda en runda på stan.
jag införskaffade mig en ny fondation och en ny väska, älskar den :)
tog bussen hem vid halv sju tiden, gick förbi affären och köpte cancersticks,
begav mig sedan hem till pappa och slappade där ett tag, packade och sedan
fick jag skjuts av eva upp till rasmus där jag var i ca en timma innan
jag blev utkastad för att han skulle lana ;o whuut.. men,men thats life sometimes!
då gick jag hem hit till mammsen och pratade först lite med henne och sen
har jag absolut inte gjort någonting alls förutom att setat här och glo.
just nu sitter jag här och skriver och äter en risi frutti XL ;) mums..
jag måste erkänna att jag e väldigt trött så jag ska snart försöka
att sova, kommer inte gå så bra med tanke på att jag har ont
i nästan hela kroppen och att jag inte tycker om att sova själv
och att jag tycker att mim säng e på tok för stor för att
sova ensamen i, :( buhuu, stackars lilla mig..

Sov gott folket, smell ya later aligator..

och föresten så älskar jag min prins mest av allt i hela världen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

www.tanjajohansson.blogg.se



om du inte besöker så.... im gonna fuck you up biiiaaatch! :D haha nejdå :)

2009-11-04 @ 19:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0