tötthet skadar allvarligt dig själv och personer i din omgivning

idag har jag var så sjukt trött och när jag e det så blir jag lätt irreterad så förlåt
om jag har vart otrevligt eller rent av elak idag, ta åt er ni som känner för det.


ville verkligen inte gå upp idag när klockan ringde men trots allt
så har dagen rullat på ganska fort.. efter skolan
blev det att bege sig till latte (idag med) men,men
det är mysigt att sitta där och dricka sitt kaffe och snacka skit :) haha
det var ju inte bara en massa trams idag iaf för vi pluggade faktist också!
just nu vill jag bara att älsk ska komma hit och att klockan ska bli
nio så att desperet börjar ;D wiiie.. det e så underbart bra..
lillebror frågade om han fick låna pengar av mig och det fick han för
det betydde att han kunde köpa pringles och cola till mig :) hehe,
you have to think out side the box
snart kommer han hem med gottis, mums ska det bli..

Nu ska jag inte sitta här och babbla på mer
för jag tänker bädda ner mig i soffan

Peace on you

Kommentarer
Postat av: mommo

Mye finare här tycker jag å sen säger jag natti natti gumman....sussa gott å kramizzzzar i lass...

2009-11-11 @ 23:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0