ny design

men vad ska man säga, är ju inte så haj på det här, nån måste hjälpa mig
att ändra färg i menyn, herregud.. men,men får väl leta rätt på nån
duktig jekel :) hehe.. är så fruktansvärt trött också, har jobbat
hela dagen och det va tydligen så att folk var för trötta för att
fika idag för det var jätte lungt, man ville bara låna en soffa
och sova lite typ.. haha! väntar på att baby ska ha duschat klart
så jag kan gå dit och lägga mig, vi ska kolla på twilight
och sen sova för imorgon är det skola, och nej jag har
inte läst ut min engelska bok som ska vara utläst
imorogn och redovisas, jag har ca 100 sidor kvar :(

men,men nu ska jag inte bubbla på mer..
ha det gött tills vi hörs igen, tjaao <3


Kommentarer
Postat av: tanja you know

hörru babe, du får fan ta och hjälpa mej med designen, fett svårt ju :S hahah. puss på dej

2009-11-08 @ 19:47:26
URL: http://tanjajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0